Сценарії розваг
«Здрастуй, лялька Катя»
(молодша група)
автор – І.В.Білецька
Розвага І.
«Лялька Катя прийшла у гості»
Діти заходять до зали і зупиняються.
Музичний керівник |
- «Ось малята
вже прийшли. Як за літо підросли! Стали вже великі – ось які» (поволі піднімають
руки) |
Музичний керівник |
- «Покажіть
мені, як ніжки крокують до доріжці» ( діти крокують) |
Музичний керівник |
- «Втомились
наші ніжки крокувати по доріжці. Попестимо наші ніжки і відпочинемо трішки» |
- Вправа «Втомились
наші ніжки» ( муз. Т.Ломової, сл.О.Соковніної) |
|
Музичний
керівник звертає увагу на гарну ляльку, яка сидить на стільчику біля піаніно. |
|
Музичний керівник |
«Лялька Катя в
зал прийшла, Всіх на
стільчик погукала» (діти сідають на
стільчики) |
- Пісня «Лялька
Катя» |
|
Музичний керівник |
- «В гостя
лялечка прийшли і таночок почала» |
(звучить твір
П.І.Чайковського у грамзапису «Нова лялька». Вихователь бере
ляльку і виконує танцювальні рухи) |
|
Лялька Катя (вихователь) |
Я про вас все
знаю і пісню заспіваю |
- Співає «Ласковую песенку» |
|
Музичний керівник |
- «Діти ,а
покажіть Катрусі, як ми теж вміємо співати» |
(діти співають приспів на склад «ля,ля,ля») |
|
Музичний керівник |
-« А зараз ми покажемо
Катрусі, як весело в маляток танцюють рученята» |
-
Співають
пісню «Разминка» |
|
Музичний керівник |
- «А зараз,
малята, ми будемо танцювати». |
(Діти виконують за показом музичного керівника елементарні танцювальні рухи:
ритмічні оплески, пружинки, кружляють з ліхтариками) |
|
Катя (вихователь) |
-«В коло всі
мерщій ставайте і зі мною ви пограйте» |
- Гра
«Подоляночка» |
|
Музичний керівник |
-«Діти, давайте
заспіваємо Катрусі колискову, щоб вона шви день заснула» |
(діти співають колискову «Баю-бай»
муз.М.Красєва, сл.М.Чарної, зігнувши руки у лікті, іметують колисання
ляльки). |
|
Музичний керівник |
- «Час нам всім
уже прощатись. І з Катрусею розставатись. Ви тихенько всі ідіть Ляльку Катю не будіть.» |
(діти обережним кроком виходять із зали) |
Розвага ІІ.
«Розбудіть ляльку»
Діти входять до зали.
Звучать «Грезы» Р.Шумана. Діти слухають фрагмент.
Музичний керівник |
- «Тихше, діти,
не шуміть, Наша лялька міцно спить. Бачить сни вона казкові, Ліс і річки смерекові» |
- Гра : «Тихо –
голосно» ( муз.О.Тілічеєвої,
сл.Ю.Островського) - Вправа: «Ми
йдемо» (муз.Р.Рустамова, сл.Ю.Островського) |
|
Музичний керівник |
- «Ляльку Катя! Час вставати! Треба з дітлахами грати» Не чує! Спробую
розбудити її пісенькою. |
- Пісня «Лялька
Катя» |
|
Музичний керівник |
- «Не чує.
Діти, діти, поможіть! Ляльку
Катю розбудіть.» |
Діти підспівують муз. керівникові пісню «Лялька Катя» - Дидактична
гра «Тихо – голосно» Лялька прокидається. |
|
Катя (вихователь) |
-«Дуже рада вас
вітати. Будемо разом танцювати |
(Лялька «танцює» у руках вихователя під
музику п’єси П.І.Чайковського
«Нова лялька» в грамзапису. Діти ритмічно плескають у долоні.) |
|
Катя |
-«А зараз я
заспіваю про вас пісеньку» |
(Лялька співає
«Ласковую песенку». Діти
підспівують приспів на склади «ля-ля-ля»). - Звучить «Сумна
пісенька» (муз.В.Каліннікова) |
|
Музичний керівник |
- «Лялька Катя
засумувала. Що ж це з нею трапилося?» |
Катя |
- «Сумно так
без друзів жити. Зараз в ліс собі піду – Може, друзів там знайду.» |
- Виконується
вправа «Ми йдемо». |
|
Музичний керівник |
-«Яка весела
галявина! Давайте на ній затанцюємо!» (діти танцюють) |
Музичний керівник |
-
«Діти,
а хочете з лялькою погратися?» |
- Гра
«Подоляночка» |
|
Музичний керівник |
- «Будемо в
лісі ми гуляти. Друзів будемо шукати» |
-
Хоровод
«Добре в лісі ( муз.Раухвергера, сл.Н.Френкель) Слухають голос зозулі, відповідають їй «ку –ку» Звучить інструментальна п’єса «Дощик» В.Косенко (у грамзапису) |
|
Музичний Керівник |
-
«Ой,
дощ починається! -
Хутчіш
біжіть додому!» |
Розвага ІІІ.
«Лялька Катя загубилась»
Музичний керівник |
- «З вами ми у ліс ходили - Там і Катю загубили. Треба знову в ліс піти, Ляльку Катю там знайти» |
-
Дидактична
гра «Тихо – голосно» -
Вправа
«Ми йдемо» («Тихо ми гуляємо, пісеньку співаємо, Ми гуляємо, ми гуляємо, пісню
голосно співаємо».) |
|
Музичний керівник |
-« Ось побігли ніжки По рівній доріжці.» |
(Діти біжать легким кроком під музику п’єси Л.К.Дакена «Зозуля» у
грамзапису). |
|
Музичний керівник |
-«Діти, а яка пташка летіла поряд з нами, коли ми бігали?» |
(Звучить «Пісня зозулі» із п’єси
«Зозуля») |
|
Діти |
- «Зозуля!» |
Музичний керівник |
- «На дерево сіла, та й загомоніла» |
(Звучить «Голос зозулі» |
|
Музичний керівник |
- «А зараз ми з вами заграємо пісню зозулі на брязкальцях.» |
(Діти грають на брязкальцях співи
зозулі) |
|
Музичний керівник |
-«Між дерев гуляємо – пісеньку співаємо.» |
(Діти співають пісню зозулі) |
|
Музичний керівник |
- «Ой, як гарно на цій галявині! Давайте разом танцювати! |
-
Хоровод
«Гарно в лісі» Звучить пісня «Дощик» В.Косенко |
|
Музичний керівник |
-«Знов пішов дощик! Послухайте цю пісню». |
(музичний керівник співає пісню «Дощик»
муз.Ю.Слонова, сл.А.Барто) |
|
Музичний керівник |
-«Діти, а зараз давайте попросимо дощик, щоб він не сердився» |
(Діти учать пісню «Дощик») |
|
Музичний керівник |
- «Нарешті вийшло сонечко! Будемо, діти, танцювати – Ясне сонечко вітати» |
(Діти танцюють за показом музичного
керівника «Дитячу польку» М.Глінки у грамзапису.) |
|
Музичний керівник |
- «З вами ми у ліс пішли - Ляльку Катю не знайшли. Зозуля, зозуля! Ти далеко літала – А чи нашу ляльку Не зустрічала? |
Зозуля (вихователь) |
-«Далеко літала, У лісі бувала. Нікого та немає – Тільки вітер осінній гуляє». |
Музичний керівник |
Знову здйнявся вітер. Як? Покажіть!» |
(діти показують) |
|
Музичний керівник |
- «Останні листочки з дерев облітають, Осінні листочки всю земля
вкривають. Давайте ж збирати це листя
чудове, І з ним танцювати ми будемо
знову. |
-
Танок
з листочками. -
Діти
ходять, збирають листя і знаходять Ляльку Катю. |
|
Музичний керівник |
-
«Ось
вона, лялечка наша, Плаче, напевно, сумує Нехай же зараз вона Для малюків затанцює. |
(Лялька Катя «танцює», діти плескають їй
у долоні). Вихователь пропонує затанцювати разом з
лялькою. Діти охоче виконують це завдання. -
Звучить
п’єса «Дощик» В.Косенко. |
|
Музичний керівник |
- «Знову дощ пішов! Біжіть! Катю з лісу заберіть! |
(Діти вибігають із залу) |