Всеросійська інтернет-педрада http://pedsovet.org
Розділи сайту: "Інформація", "Технології", "Навчальні заклади", "Методика і досвід" та інші. Працює форум, в тому числі - розділ
"Спеціальна (корекційна) освіта ".
Розділ "Корекційна педагогіка" збірника методичних розробок для школи на Російському загальноосвітньму порталі http://collection.edu.ru/default.asp?ob_no=19088Містить конспекти уроків, методичні розробки; в основному, навчання дітей з вадами інтелекту, ЗПР, кілька матеріалів - по роботі з дітьми з вадами мовлення.
Єдине вікно доступу до освітніх ресурсів window.edu.ruІнформаційна система, створена на замовлення Російського Федерального агентства з освіти. В розділі "Бібліотека" представлено більше 17 000 навчально-методичних матеріалів у форматі PDF, DJVU та HTML. Є також каталог освітніх ресурсів Інтернет.
Фестиваль педагогічних ідей "Відкритий урок" http://festival.1september.ruНа сайті опубліковані статті, методичні розробки, конспекти уроків, корекційних занять і т.д. Розділи: викладання окремих предметів у школі, робота з дошкільниками, позакласна робота, шкільна психологічна служба, робота з батьками,
логопедія та ін.
Багато цікавих матеріалів , але вони недостатньо систематизовані.Окремі матеріали:
Барматина О. В. Логопедическое занятие в подготовительной к школе группе для детей с ОНР по теме: "Дифференциация звуков [с] — [с'] в слогах, словах, фразах"
переглянути Бастина Г. В. Развитие графо-моторных навыков у детей-логопатов
переглянути Белокриницкая В. Н. Развитие и коррекция эмоционально-волевой сферы и коммуникативных навыков у дошкольников
переглянути Браду С. А. Система работы по преодолению фонетических нарушений у детей дошкольного возраста со стертой формой дизартрии
переглянути Бызова Г. Н. Обучение детей старшего возраста с общим недоразвитием речи, составлению описательных рассказов с использованием моделей и схем
переглянути Гуськова С. А. Компьютер в детском саду "Компьютерные развивающие игры в помощь логопеду, дефектологу"
переглянутиЗонтова О. В. Развитие слуха глухих детей на первоначальном этапе
переглянути Кривоконева Е. М. Психологическое сопровождение детей с проблемами в развитии в дошкольном учреждении
переглянутиМурашова М. Н. Игровые методы работы в логопедической практике
переглянути Никулаева Т. Н. Развитие творческих способностей дошкольников с ЗПР в процессе обучения нетрадиционным технологиям по изобразительной деятельности
переглянути Плотникова Т. М. Коррекционно-развивающая программа по преодолению страхов у детей 5–7 лет
переглянути Рогова Е. А. Конспект фронтального занятия в старшей группе для детей с ФФН на тему: "Звуки М—Мь"
переглянутиТарасюк М. Я. Подбор и систематизация материала по развитию речи дошкольников с нарушениями речи
переглянути